Saturday 19 January 2013

Tunnustus

Olen saanut tunnustuksen Annelta Kaupungin laidalla-blogista. Kaunis kiitos Anne!

Anne on mm. taitava tuunaaja ja olenkin nyt muutaman kerran piipahdellut uteliaana hänen blogissaan.  Kivoja ideoita!

http://kaupunginlaidalla6.blogspot.


1. Olen aamuihminen. Mikään ei ole parempi päivän aloitus kuin kahvikupillinen hiljaisessa talossa kynttilän valossa. Sen jälkeen olen energiaa täynnä.

2. Villasukat ovat parhaat koskaan keksityt asiat maailmassa. Käytän niitä kesät talvet ja minulla on niitä paljon, mutta aina ilahdun uusista.

3. Tämä liittyykin edelliseen: en osaa itse neuloa villasukkia. Mutta osaan paljon muuta! Kutoa sormikkaita, lapasia,villapaitoja, neuloa koneella, käyttää saumuria ja ompelukonetta, huovuttaa, kirjoa ja minulla on myös kangaspuut. Minulta puuttuu vain villasukkageeni. Se on sukuvika! Nykyään minulla ei ole myöskään motivaatiota käsitöihin. Onneksi anoppini ilahduttaa minua käsitöillä ja minulla on ihana kummitäti, joka osaa tehdä villasukkia.

4. Pääni on täynnä visioita ja unelmia. Siinä sitä riittääkin haastetta ja toteuttamista.

5. Aika on minulle suuri ongelma. Sitä ei ole koskaan riittävästi. Ja jos sitä on, niin turhaudun tekemättömyyteen.

Kylläpä viimeiset 3 teettivät töitä, kun tuntuu että olen jo aiemmin kertonut kaiken oleellisen. Kaikki harrastuksetkin olen jo tainnut mainita vai olisiko keräilystä vielä jotain mainittavaa:

6.  Keräilen myös vanhoja tinasotilaita ja tulitikkuaskien etikettejä. Ne ovat kätevän pieniä, eivätkä vie niin kauheasti keräilytilaa kuin monet muut keräilyn kohteet.

7.  Suosin luomu- ja lähiruokaa. Omavaraistalous olisi ihanne. Haluaisin kovasti oman kaivon, josta voisi nostaa sekä juoma- että käyttövettä.

8.  Jaan mielelläni puolisoni kanssa haaveen pihasaunasta, jossa ei olisi sähköä, eikä vesijohtoa.

En laita tunnustusta eteenpäin, koska se on tainnut olla liikkeellä jo aika kauan. Joten joka halaa voi sen ottaa tästä jatkojakoon. Hauskaa muuten ajatella, kun näitä blogitunnustuksia on nyt kiertänyt jo jonkin aikaa, että kohta niitä joku alkaa keräämään ja tekee niistä varmaan tutkimusta. Olisikin kiva aihe!

1 comment:

  1. Oi, ihanaa kun vastailit! Kiitokset sinulle kauniista sanoista! Mukavaa viikonloppua Vanhaan Pastorilaan! :) anne

    ReplyDelete