Friday 28 December 2012

Tunnustuksia vielä vanhalle vuodelle

KIITOKSET TUNNUSTUKSISTA!

Olen saanut joulun alla kaksi kaunista tunnustusta. Kiitokset! Krisseltä joulukuun alussa ja Pulmulta marraskuun lopussa:

Krissen blogi kertoo saaristolaiselämästä:
http://frakenvik.blogspot.fi/

Pulmun Kuvallinen kokoelma kertomuksia on inspiroiva ja paljon puhuva blogi kuvallisin keinoin: http://pulppa.blogspot.fi/



 A BLOG WITH SUBSTANCE



Tässä kahdeksan asiaa minusta lasteni mukaan:

1. Pidän kissoista. (Olen tosiaankin eläinrakas. Ainostaan jyrsijät kaneja lukuunottamatta eivät kuulu lempieläimiini.)
2. Minulla on vihreät silmät. (Ehkäpä...)
3. Olen kiva lasten mielestä. (Tämä oli äitinä erityisen mukavaa kuulla!)
4. Pidän vanhoista taloista. (Niin pidänkin. Niissä on haastetta sopivasti. Ja pidän siitä, että elämä näkyy ympärillä myös aikana, jatkumona.)
5. Tykkään asua saaressa. (Kasvatan juuriani tänne.)
6. Bongaan lintuja. (Olen jopa käynyt bongauskurssin.)
7. Tykkään vanhoista kalusteista. (Ne ovat ajattomia ja vuosisatoja sitten hyväksi koettuja.)
8. Kala on lempiruokaani. (Saaressa, kun ollaan kerran).

No comments:

Post a Comment